Sweet Potato
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 14 June 2012 | 04:22 | 0 Atasinchi
haihhh , lame dah aku tak update blog niyy . dah berhabuk dah pun . hee . tadi aku edit blog niyy . puihh , bukan maen lame lagi . dari pagi sampai lha kepetang . okay . dah dahh . cube korang tengok gambar kat bawah niyy . tekan kat gambar tuh untuk lihat lebih jelas . 




okey dah bace ? hahahahahaha , ape bende niyy ? aku bukan tak faham , cume buat ² tak faham -..-" walaupun aku tak sekolah hariniy , tapi terpakse buad bende bodoh niyy ? haihh . kenape lha dea tak ckp dari dulu jea dea tak suke aku . aku memang perasan lha jugak kan haritu yg dea niyy mcm dah tak suka kat aku jea . sbb tuh lha aku buat status kat facebook . dah lah . malas nak cite lebih ² . awak , saye mintak maaf kay ? iloveyou biyy :'(
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Big Boss Here ♚ ◕


Holla and assalammualaikum ! Ain Zuraini here . You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
peace ✌
_______________________________________
◕ Sing Along ♬ ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕


Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google