Sweet Potato
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 2 March 2012 | 07:26 | 0 Atasinchi
tadi kan lepas habis rehat aku duduk lha kat depan pintu kelas , pastu ade laa sorang mamat form 2 yang bajet ² dtg , dea mara ² lak , dea ckp mcm nieyh "eyh yg kaw nieyh tak duduk kenape ? kerusi kaw sume kaki da patah kea ?" dea ckp cenggitu , laju lak tuu dea ckp , mcm pondan tau tak ? err , da laa rehat ngan pompan , pastu ngadu pon kat pompan , eyh kaw tuu laki kea pompan ? stakat dlm IC jea tules laki , tapy lluaran perempuan , baek kaw pkai kain lhaa gy skolah . lepas dea da ckp mcm tuu kan aku just angguk jea , tanpe ckp satu patah perkataan pun , tibe ² dea ckp lagy " eyh kaw jgn nk kurang ajar eyh kaw tuu baru form 1" ayat yg warne biru tuu yg aku ta puas hati doe , dea fikir dea BESARR sngad kea ? aku cite kat kakak aku psl bnde nieyh pon kakak aku da geli doe , dea ckp EE , GELABAH GILE ? BARU FORM 2 DA MCM TUU , BUDAK FORM 5 PON TA MCM TUU . haha , akak aku kate dea tuu just pengawas practical jea , aku pon tataw laa , sbb dea pkai baju biase jea , tapy kat skolah MCM pengawas , huhu . tapy aku memang ta puas aty doe ngan dea , gelabah gile BABI -,-"

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Big Boss Here ♚ ◕


Holla and assalammualaikum ! Ain Zuraini here . You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
peace ✌
_______________________________________
◕ Sing Along ♬ ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕


Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google