Sweet Potato
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 22 January 2012 | 10:16 | 0 Atasinchi
                                                                                    
yeayy ! aku da masok skolah menangah . tapy bosan laa skolah menengah . hukkhukk , rindu skolah rendah . hee , aku rase menyesal plak masok skolah SMK BANDAR TUN RAZAK nieyh , sbb ade sorang minah nieyh , aku da lha benci dea , dea lagy pegy tayang muke plak kat skolah tuh , da lha sume orang yang aku sayang dea rampas ? haha , lawak lwakk . tapy aku sukee skolah tuh sebab ade bestie aku , hikhik , sayang dorang . cikgu dea pon , oke laa . tapy garang siked . oke laa , smpai sini jea , tak perlu kod nak cerite panjang² :)                                                                                     

                                                       
                                                                                                                                    

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Big Boss Here ♚ ◕


Holla and assalammualaikum ! Ain Zuraini here . You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
peace ✌
_______________________________________
◕ Sing Along ♬ ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕


Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google