Sweet Potato
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 18 December 2011 | 20:48 | 1 Atasinchi
hari ni aku nak cerite kat korang tentang cinte sejati aku . atoto padahal tentang bestie terhebat aku . haha . pasal cinte sejati tuh , maybe lambat lagy kud ? haha 
okeyh , aku da kenal budak nieyh da lame daa . aku rapat sangad ngan dea , hidup aku tak perfect kalau tade dea . haha . kalau kat skolah pulak , contohnye aku gadoh ngan dea then tak rehat samesame , mesty ramai yang tanye mane dea ? sebab orang da selalu nampak aku ngan dea kat skolah tibetibe dea tade ? mesty la pelik kan ? aku paling takud waktu dea mara . haha memang bengis gilaa . harimau pon kalah . hekhek . walaupun dea bengis macam tuh skali pun aku tetap akan cuba sadaye upaye aku untuk buad dea senyum balek . hee . tady aku bace blog dea , dea ade tulis pasal aku , ya allah , aku rase macam nak nangis jee . hikhik . nah tengok nieyh blog dea iloveyou bestie sumpah aku rindu gilaagilaa kat dea . dea sorang jee kawan aku sampai akhir hayat . hurmm , sebab member aku yang laen tuh , semenjak da cuti sekolah nieyh , sume nye da sombong . alaaa maklumlaa kalau orang da hot memang akan lupe kawannye sendiri . 
kbaii . peace yoo ! haha ^,^
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Big Boss Here ♚ ◕


Holla and assalammualaikum ! Ain Zuraini here . You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
peace ✌
_______________________________________
◕ Sing Along ♬ ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕


Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google