Sweet Potato
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 17 October 2012 | 10:16 | 0 Atasinchi

hye ! harini aku nak cerita pasal seseorang . sejujurnya aku sayang sangat dekat dia . tapi aku tak tau kenapa aku mintak break dekat dia . hmm :( tapi tak guna kite couple kalau orang tu pun dah tak sayang dekat kita lagi . kalau dia betul ² sayang kan aku , dia takkan biar kan aku tinggalkan dia . Dia akan cube untuk pertahankan hubungan kita orang . tapi disebabkan dia dah tak sayang kan aku , aku mintak break pun dia macam tak berapa nak kesah . hmm. aku dapat rasa kan yang perangai dia dah berubah . Dia tak macam dulu lagi . Mase baru ² couple dulu dia selalu text aku . tapi sekarang ? text pun dah jarang . die pernah text aku , die cakap "sumpah ayang takkan tinggal kan anje , ayang sayang gila dekat anje" aku simpan lagi mesej tu . Dia pernah bersumpah takkan tinggal kan aku , die pernah berjanji takkan curang dengan aku . Aku couple sebab aku nak ade orang takecare pasal aku . aku couple sebab aku nak kan perhatian dari seseorang . Pagi tadi serius aku menangis tak berhanti . aku cube untuk berhenti tapi tak boleh . dekat sekolah pun budak laki selalu sebut nama dia . dorang tak tahu yang aku dah break dgn dia . aku kalau budak laki sebut nama dia mesti aku teringat dekat dia . mase aku datang sekolah tadi member aku terus tanya kenape aku break dengan dia . aku hanye mampu buat "fake smile" aku tak tahu nak cakap ape dekat dorang . dorang tanya banyak kali , buatkan aku rasa nak menangis je tadi . tapi aku tahan . aku kuat kan diri cuba lupa kan dia . Bila aku balik sekolah , aku teringat mase kite orang balik sama ² . ketawa bersama . hmm , aku pun aku nk periksa . .lepas jawab periksa mesti aku asyik teringat dekat dia . kenape aku susah sangat nak lupe kan die ? mungkin aku dah buat keputusan yang salah . aku menyesal sangat . betul cakap adek dia "buat keputusan jangan terburu-buru" . sekarang tengok , aku dah menyesal . aku sendiri tak tau kenape aku sayang sangat dekat dia . benda dah jadi . masa tetap dah berlalu . semuanya hanya tinggal kenangan . semua salah aku ! *lap air mata* 

*Niat Hati Tak Nak Berpisah -arrow-*

Dah lama tak berjumpa rindu rasa hati ,
Ingin ku bertemu denganmu  ,
Biar pun hati ini menyatakan benci ,
Namun hakikat kau masih kusayang ,.

Mengapa kite berjumpa ,
Dan mengapa kita bercinta ,
Niat hatiku nak kekal lama ,
Hidup denganmu wahai kasih , 
Niat hatiku tak nak berpisah , 
Apakan daya jodoh tiada . 
Kenangan demi kenangan , 
Menjelma di ingatan , 
Sukar nak melupakan dirimu , 
Rintihan demi rintihan , 
Menyeksakan hidupku , 
Aku derita kerana mu , 
Ohh kekasih , 
Sungguh tidak kusangka akhiranya begini ,
Sebuah ikatan asmara , 
Engkau yang aku sayang yang aku kasihi ,
Mungkin tak bersatu kembali . 

Mengapa kite berjumpa ,
Dan mengapa kita bercinta ,
Niat hatiku nak kekal lama ,
Hidup denganmu wahai kasih , 
Niat hatiku tak nak berpisah , 
Apakan daya jodoh tiada . 
Kenangan demi kenangan , 
Menjelma di ingatan , 
Sukar nak melupakan dirimu , 
Rintihan demi rintihan , 
Menyeksakan hidupku , 
Aku derita kerana mu , 
Ohh kekasih , 
Sungguh tidak kusangka akhiranya begini ,
Sebuah ikatan asmara , 
Engkau yang aku sayang yang aku kasihi ,
Mungkin tak bersatu kembali . ♥




















PAST


_______________________________________
◕ Big Boss Here ♚ ◕


Holla and assalammualaikum ! Ain Zuraini here . You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
peace ✌
_______________________________________
◕ Sing Along ♬ ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕


Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google