Sweet Potato
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 31 August 2012 | 12:22 | 0 Atasinchi

hello ! 13/08/2012 adalah hari special aku . tapi , bukan hari jadi aku okey . itu ade lah tarikh aku couple dengan SIDIA . sidia tu sape ? hikhik . die adelah cinta hati aku . name die Alif Haqimi Bin Abdul Rahman ♥ . mungkin die tak berape nak hensem , tapi bagi aku die tetap comel :) . sebenar nye die dulu adelah crush aku , tapi sekarang tidak lagi sebab die adelah milik aku . :D haritu kan , aku balik sekolah dengan dia . aku tengah jalan sorang ² tibe ² die muncul dari kiri aku . hahahahaha , aku terkejut gilaa masetu . lepastu , akak ² form 2 yang lalu situ mula lah usya ² . sepanjang perjalanan tu , aku diam je . cakap tu ade lah , tapi tak banyak pun . sebab aku malu gila masetu , rase macam nak pengsan pun ade . hehe , first time jalan dengan die katekan . hihihi . oke dah , sampai sini cukup lah kan . jap ! sebelum tu bace nota kat bawah ni dulu . 

*kepade sesiape yang mengenali dia , tolong bagi tau dia aku saaaayangggg sayang kat dia . 
♥hanya ayang je yang ade kat dalam hati anje♥
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Big Boss Here ♚ ◕


Holla and assalammualaikum ! Ain Zuraini here . You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
peace ✌
_______________________________________
◕ Sing Along ♬ ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕


Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google