Sweet Potato
AboutEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 11 October 2011 | 02:15 | 0 Atasinchi
sape kenal minah nieyh ? kalau tak kenal meyh saye tulun bagi tahu , name die NUR NISHA BINTI ZAIMI | 12 y/o | ANAK MANJA TAK SEDA DIRI . oke da kenal ? bagusss . kalau nak couple ngan die , baek lupe kan jea niat tuh , haha . okee dari muke die jea da nampak macam budak budak kan ? haha , padahal da darjah 6 da pun , tapy perangai sebijik macam budak tadika , siked siked nak mengadu . bongok agaknye die nieyh . ishh , aku geram jea uhh ngan die nieyh . dari semalam lagy die carik pasal ngan aku . takpe takpe , semalam ngan today hari die , "heyy minah , kau tunggu besok " aku akan balas dendam , kaw ingad tuh . haha . kalau nak ikod kan hati aku , aku nak jea gado ngan die uhh tadi kat skolah , tapy malas lha . nanty die bagi tahu bapak die , alahai maklumlha , anak manje kate kan . nanty tak pasal pasal aku kene lepuk dengan bapak die , urmm . aku memang tak puas hati gile ahh ngan die . herghh .
oke lha , chawsinchi . haha 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Big Boss Here ♚ ◕


Holla and assalammualaikum ! Ain Zuraini here . You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
peace ✌
_______________________________________
◕ Sing Along ♬ ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕


Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google